Skupina Felio sdružuje firmy a projekty Karla Kováře.

Karel Kovář
Udělat víc.
Od roku 2016 budujeme nejoblíbenější značku mezi českými prodejci zajetých aut. Tvrdohlavě vybíráme jen auta, která dokáží zaručit spokojenost na cestách. Žádná jiná. A prodáváme je se servisem jako když si jdete koupit nové. Je to náročné a pracné. Je to práce na kultivaci celého segmentu. Ale je to jediná správná cesta.
Nést víc.
Od roku 2020 připravujeme nové realitní projekty v Třeboni. Tak, abychom místu, které máme rádi, dali něco, co přijde jednou za generaci. Novou kvalitu života. Všechno, co se nám doposud povedlo, nás k tomu zavazuje.

Skupinu Felio buduju posledních 10 let. Stojí na dvou pilířích. Tím prvním je Autodraft, prodejce prémiových zajetých aut. V Autodraftu jsme se rozhodli radikálně změnit zkušenost s jejich nákupem. Přístupem i kvalitou jsme ji přiblížili nákupu auta nového. Díky nadšení zákazníků pak postupně vznikla silná značka a komunita, která nám pomohla během osmi let vyrůst do miliardového obratu. Pražská centrála Autodraftu dnes zaměstnává přes 50 lidí.
Před dvěma roky jsem předal Autodraft profesionálnímu managementu a začal se věnovat druhé větvi Felia. Vrátil jsem se do jižních Čech, odkud pocházím. A pracuju tu na stavebních projektech, které mají potenciál zvednout prestiž města i kvalitu života místních. Po malých usilovných krocích jsme pro Felio v Třeboni shromáždili nemovitosti, kde dnes začínáme projektovat rehabilitační zdravotnické zařízení s poliklinikou, rezidenční bydlení nebo revitalizaci polozapomenutého brownfieldu.
A stále hledám i další příležitosti. Ve Feliu jsme se už věnovali datové analytice ve fotbale, zvažovali akvizici zdravotnického startupu nebo rozvoj tradiční české nábytkářské značky. A i když jsme zatím žádnou další akvizici nerealizovali, rád zjišťuju, že tradiční český byznys má silné zdravé jádro.
Těším se na každé další setkání. Rád cokoliv z toho kdykoliv proberu i s vámi.
Karel Kovář

Karel Kovář
Udělat víc.
Od roku 2016 budujeme nejoblíbenější značku mezi českými prodejci zajetých aut. Tvrdohlavě vybíráme jen auta, která dokáží zaručit spokojenost na cestách. Žádná jiná. A prodáváme je se servisem jako když si jdete koupit nové. Je to náročné a pracné. Je to práce na kultivaci celého segmentu. Ale je to jediná správná cesta.
Nést víc.
Od roku 2020 připravujeme nové realitní projekty v Třeboni. Tak, abychom místu, které máme rádi, dali něco, co přijde jednou za generaci. Novou kvalitu života. Všechno, co se nám doposud povedlo, nás k tomu zavazuje.
Struktura skupiny Felio

Udělat víc.
Od roku 2016 budujeme nejoblíbenější značku mezi českými prodejci zajetých aut. Tvrdohlavě vybíráme jen auta, která dokáží zaručit spokojenost na cestách. Žádná jiná. A prodáváme je se servisem jako když si jdete koupit nové. Je to náročné a pracné. Ale je to jediná správná cesta.
Nést víc.
Od roku 2020 připravujeme nové realitní projekty v Třeboni. Tak, abychom místu, které máme rádi, dali něco nového. Něco, co přijde jednou za generaci. Novou kvalitu života. Všechno, co se nám doposud povedlo, nás k tomu zavazuje.
What We Do

01
Project Design
This is the space to describe the service and explain how customers or clients can benefit from it. It’s an opportunity to add a short description that includes relevant details, like pricing, duration, location and how to book the service.

02
Construction Management
This is the space to describe the service and explain how customers or clients can benefit from it. It’s an opportunity to add a short description that includes relevant details, like pricing, duration, location and how to book the service.

03
Site Evaluation
This is the space to describe the service and explain how customers or clients can benefit from it. It’s an opportunity to add a short description that includes relevant details, like pricing, duration, location and how to book the service.

04
Engineering Consulting
This is the space to describe the service and explain how customers or clients can benefit from it. It’s an opportunity to add a short description that includes relevant details, like pricing, duration, location and how to book the service.
.jpg)
05
Cost Modeling
This is the space to describe the service and explain how customers or clients can benefit from it. It’s an opportunity to add a short description that includes relevant details, like pricing, duration, location and how to book the service.

06
Construction
This is the space to describe the service and explain how customers or clients can benefit from it. It’s an opportunity to add a short description that includes relevant details, like pricing, duration, location and how to book the service.